kleshenko | Дата: Середа, 30.04.2014, 12:20 | Сообщение # 1 |
Вивчає грамоту
Роль: Січовики
Пострілів: 22
Відзнаки: 1
Повага: 8
На січі? - Десь блукає
Досягнення братчика: (Наведіть курсор, щоб дізнатися за що вручається відзнака)
| Іду я з гаражу додому і бачу, що старші діти поголовно сидять в телефонах, планшетах і мені від цього становиться страшно! Я згадую своє дитинство - воно було яскравішим і кращім. І ось думається мені, що цьому поколінню буде важко вижити у випадку надзвичайного становища і зникнення матеріальних благ сучасності. Так, старше покоління не дасть з голоду померти, але який буде той перехідний період для молоді? Двоюрідний брат мешкає в Дніпропетровську, він привозив до нас свою доньку, вона - об'їздивши в свої 16 років вже пів Світу, з таким дитячим подивом дивиться на наших корів, коней - на все те, що наше око сприймає як буденність... Я впевнений що багато сучасної молоді вважає, що яйця і м'ясо виробляється в супермаркетах (так я умисно утрирую). Може я в чьомусь неправий, але нашу міську молодь невірно виховують (сільські діти білш підготовлені до життя в важких умовах). Так, я сам виріс в місті, але село було і є в моєму житті. Батько навчив мене орати землю, дід - косити. Я знаю як доглядати домашню худобу, ходжу на полювання, може і не все, але знаю про городництво. Так, ви можете сказати, що це зараз не важливо, але як завжди є але - а раптом щось станеться? Дивлячісь на останні подіїї в країні спочатку злякався, що ж воно буде, але потім заспоївся - земля вмерти з голоду не дасть! В дев'яності роки грошей майже не було - хватало тільки на хліб і комуналку, тобто був хліб на столі, а земля давала до хліба. От я і думаю, що треба батькам привчати нашу молодь до праці на присадибних ділянках - що би принаймі вони знали ази, і якщо не батькі, то в школах треба більше розповідати що і як треба робити. А то не дай Боже загубимо покоління - що тоді буде? І требі виривати їх з віртуального миру і привчати до реального, оскільки навколишній світ набагато цікавіший, чим віртуальний.
|
|
| |